Regima Kızlar, sezeryan olduktan sonra ara-ara pembemsi akıntı geldi. Bazen hiç olmadı. Ama 39cu gün kanın rengi belirginleşti. O günden 20 gündür kıpkırmızı kan geliyor( bir kaç gün gelmemiş ola bilir) böyle bir şey yaşayan var mı?
Mervekaram22 Regima ben 11 aydır sezaryen oldum hala bile adetim düzensiz bir hafta kuru kalıyorum bir hafta tekrar kanama geçen aylarda bir ay hep adetliydim
Regima Mervekaram22 çok rahatsız edici bir durum gerçekten. Ne zaman akıntı olacağını da kestiremediğim için pedden çıkamıyorum resmen. O da rahatsız ediyor🥺