iremes insanın her ay yaşadığı belirtiler birbirini tutmayabiliyor. En iyi belirti (şayet düzenli olunuyorsa) adet döngüsünün gecikmesidir, sonrasında en garantisi de kan testi sonucudur. Bunlardan fazlasını düşünmek insanı yorup yıpratıyor ne yazık ki. Umarım gebesinizdir 💖