Normalde 24-28. haftalarda yapılır.
Benim genetik yatkınlığım olduğu için 12. haftada yaptırdım ve yüksek çıktı. Yani gebelik şekeri tanısı konuldu ve takibe alındım. Diyete başladım ama haftam ilerledikçe kontrol altına almak zorlaştığı için şu an ilaç kullanıyorum ama ne yazık ki ilaçta artık çok yardım etmiyor bu durumda insüline başlamak zorunda kalacağım.