Meryemsefa yok cnm rahat ol benim vurmayı unuttuğum gün bile oldu bazen vurması için başka arkadaşlarım dan yardım istedim iğne atmadan çıkaran bile oldu başta bende korktum ama şimdi 37+4 günlük olduk şükür sıkıntı olmuyor kolundaki beze geçene kadarda aynı yere denk getirmemeye çalışın