Baby-ES Dfnsyn yeme - içme düzeniyle bir alakası var mı durumun ? Acaba fazla mı yiyorum diye düşünüyorum böyle olunca 😅
Dfnsyn Baby-ES sanırım meslektaşız 🙈 o haftalarda yeme düzenimde bariz bir farklılık yoktu 🌸 başından beri oldukça iştahlıyım 🙈