aysenur_mom48 Hayırlı akşamlar kızlar 8+5 haftalık hamileyim daha demin 1 çay bardağı çok az tarçınlı salep içtim sonra aklıma takıldı araştırdım internette içilmemeli diyor. İçen var mı birşey olur mu evhamım tuttu yine
12betul aysenur_mom48 kız öylemiymiş benim hiç haberim yok geçen ay sahlepe kafayı takmıştım hatta benim kız kokusunu alınca kıpır kıpır oluyordu 😂 kaç kere muayene oldum bi sıkıntı yok olmaz inşallah da ben bağa tükettim ya
Hasret18ayaz aysenur_mom48 ayy bende bikac gün önce içtim internette tüketilebilir yaziyordu korktum şimdi ama şimdi dikkat ettimde sabaha kanamam başladı bebeğim iyiydi şükür tesadüf müdür bilemiyorum
Zehra98 Ay öylemiymiş bişey olmaz ya bende içtim iki gün önce çok canım çekti 1 fincandan bisey olmaz evham yapma 🥰