Arkadaşlar merhaba,
Hastane çıkışı sizce kolay giydirilmesi ve bebeğin rahat etmesi açısından bağcıklı tulum şeklinde mi olmalı yoksa pantolon + bağcıklı tulum mu? İsimli tulum yaptırmak istiyorum. Hepsi çok tatlı 🥰 Kararsiz kaldım. En iyisi görselleri ekleyeyim. Birlikte karar verelim.