Meli59 Doğuma kadar işim bulmaya çalisiyorum “Adin Arel Nelik” nasıl sizce modern olsun istedim ama pek beğenmedi çevrem
Elfelf475 Meli59 modern değil de uyumsuz ve tuhaf olmuş soyismi de zaten zor söylemesi bari isim uyumlu ya da tek mi olsa
1234kade Meli59 ya tercih meseleside çok hoş gelmiyo ağzada kulağada valla ben kız için erkek için mi bu isimler onu bile anlamadım🥰
Yogurtlupilav Meli59 Odin i biliyorum İskandinav tanrısı ama Adin ismini hiç duymadım. Arel ismi daha iyi..