Nasibveannesi Kızlar dogumunuzu devlette mi özelde mi yapacaksınız ? Durumumuz iyi olursa bnde özelde doğum yapmak odayı da süsletmek istiyorum siz neler düşünüyorsunuz devlette süsleme oluyor mu ? Ve özel hastaneden doğum fiyatı alan oldu mu fiyatlar nasıl acaba ? Herşey Nasib hepimiz için hayırlısı Rabbim yavrularımıza sağ salim kavuşmayı Nasib etsin inşaAllah 🤗
Mel0s Nasibveannesi ben ozelde yapicam canm eger normal dgm yaparsam Odayi susletmek istemiorm 1 gun icin ama sezeryan olursa istiorm tabi nasip kismet🙏
YeniAnne55 Nasibveannesi özelde yapıcam süsletmeye o kadar para vermek istemiyorum kendi süslerimi kendim aldım hörümcem halledicek ben doğuma girdğimde bizim 2500milyardı doktorumuz aile dostu olduğu için 1500 alıcak saolsun🙏
Hasreterel Nasibveannesi benım ıkıncı hamılelıyım ılkındede aynı ozelde yaptım 2016senesınde 300tl ydı dogum ucretı suanda 400tl normal dogum ucretı olmus benım hastanem baya uygun sezeryan galıba pahalı sadece bu gıttım ozel hastanede
Cimbom Nasibveannesi Bende özelde yapıcam 2 milyar bizimkide ben normal istiyorum tabi belli değil daha sezeryanda olabilir hayırlısı hangisiyse o olsun
LinaDuru Kayseri’de özel hastanede yapıcam inşallah. 3750 tl sezeryan doğum olacak. Odayı kendimiz süslüycez biz çünkü aşırı fiyat farkı çıkıyor gerek Yok 2 gün için.