Prenseslerim_ Kizlar 3 hamileligim 10 haftalikiz ama göbegim cikti sanki 20 haftalikiz normalmi .ben neden böyle oldum ya
-Cansu- Prenseslerim_ bende 9 haftalık hamileyim ama sanırsın 3 aylık karnimda bebek var ilk hamileliğimde de öyle olmuştu sanırım vücut yapısı ile alakalı
Zeynep_Sedat Prenseslerim_ benimde üçüncü gebelik 12 haftalığız ve bildiğin 6 aylık hamile gbı gözüküyorum :) ilk iki gebelikte böyle değildim
Prenseslerim_ -Cansu- saglikla gelsinler insALLAH canim saglikli olsunlar yeterki.2 hamileigimde 7 aylarda cikmisti göbegim sasirdim