arbukerva Merhaba,Evet gittim.Nst baktı,detaylıda muayene etti.Herşey yolundaydı.Karnın küçük genişlemeye çalışıyor,bebekler büyüyor ondan oluyor dedi.Çünkü bütün gün sürüyor bende.Magnezyumu 2 ‘ye çıkardı.Ayakta çok kalma ve çok su iç dedi.(perinatolog doktorum)Şuanda da oluyor ama artık kafam rahat