Htchma1 yaklaşık 3 aydır var. İlk başta sirke tedavisi oenrdi doktor ama geçirmedi sadece kaşıntıyı rahatlatiyodu. Sonra fitil verdi geçti ama tekrar başladı. 1 ay sonra yani geçen hafta yeniden fitil verdi ama bir daha fıtl veremem dedi. O kdr kullanılmaz dedi şimdi fitilin 4. Gunundeym akıntım baya durdu gibi bilemiyorum sanırım bu sefer ise yaradi gibi ama sonradan tekrar hortlayabiliyor. İnşallah bu sefer kurtulurum. İlişkiye de girmiyorum artmasın diye ama bir türlü geçmedi gitti. O da sancı yapabiliyor hatta erken doğuma sebep olabiliyor diye bitsin istiyorum ama kurtulamadm. Birçok gebe de kurtulamıyor maalesef