Zeyn2203 Bide çevremdekiler vajinal ultrasonla bakma isterse baktirma diyor ben keseyi de öyle gördüm sizce bir zararı varmı
cglgkdnz Zeyn2203 hayır hiçbir zararı yok öyle olsa doktorlar zararlı olduğunu bile bile bu işlemi yaparlar mı
damla158 Zeyn2203 benim 13.haftama kadar vajinal bakıldı rahmim ters olduğu için karından görünmüyordu 🥲 bir zararı olmadı 30+1 deyiz şu an
a-koroglu Zeyn2203 bir zararı olduğunu düşünmüyorum doktorum bana sıkışık gitmediğim için o şekilde baktı ve bunun sana ve bebeğine bir zararı yok olsa zaten yapmam dedi bende öyle düşünüyorum açıkçası
cglgkdnz Daha erken duyanda var daha geç duyan da bazı gebeliklerde 8-9.haftalarda bile duyulabiliyor
Kucukprenses Zeyn2203 bi bilsem söyledim dinletmedi yine bakalım haftaya kontrol belki dinletir o zaman
Zeyn2203 damla158 zararlı olsa doktor o riski almazdı zaten sağlıcakla alırsınız kucağınıza inşallah sizde bebisinizi 🌼