Cnsnsns Kızlar selam geçen ay ayın 16 sında düşük yaptım kimyasal gebelik dedi doktor normalde 28 günde bir regli olurum 14 ünde olmam gerekiyordu ama olmadım yaşayan var mı böyle bir durumu
Cnsnsns 1324 normalde regli olduğum kadar oldum 5 gün aslında sadece biraz daha pıhtı pıhtıydı sadece
mer_vee Kimyasal gebelikten sonra biraz değişiyor adet düzeni ben kimyasal geçirdim diğer ay adet oldum oynadı adet günüm sonraki ay gebe kaldim
1324 Kizlar o degil kimyasal yasadim 1 hafta önce normade 5 gun surer adetim suanda 5. Gunun biraz akıntılı kanamam var ovulasyon testi yaptım pozitif gordum biran once bitsin gebe kalmak istiyorum😞