Mom6535 Kızlar belki bi bilginiz vardır bu ay regl 3 gün gecikti , reglime 4 gün kala test yaptım negatifti. Regl 3 gün sonra oldum yani tam oldum mu ilk defa bu sefer anlamadım sadece 2 gün kanama oldu 2 gündüz nerdeyse çok çok az sadece bir gece bir ped dolacak kadar oldu sizce herhangi bir gebelik oluşmuş mudur ondan mı böyle olur yoksa düşük de vs mi böyle olur bilgisi olan yazarsa çok sevinirim💖Hepimiz güzel haberleri en kısa zamanda alalım 🌹