Kızlar biraz sohbet edelim. İki kez kimyasal yaşamış biri olarak. Sağlıklı gebelik ve kimyasala dönen gebelik arasında hiç fark yaşadınız mı? Ben bir hafta önce adet ağrısı gibi alt karın ağrısı yaşadım ve gerçekten ilaç alacak kadar ağrım olmuştu.. iki gün sürdü ve yerleştiğini düşündüm.. inşallah da öyledir . Sizin deneyinleriniz neler?