Kelebegimmm Göğüs hassasiyyetinin ne zaman kayb olması normaldir?bazı arkadaşlar 10cu hafta falan yazmış.daha öncesinde de ola bilirmi?mesala 6-7ci haftalar.tamamen kaybolmadı ama azaldı.
Seyyyma7 Kelebegimmm Normal canım bi anda hepsinin geçmesi de normal benim ki bi anda hepsi geçti belirtilerim ( kusmalarım, göğüs şişlikleri vs)
Mucizem00 Kelebegimmm çok normal canım hamileliğin sonuna kadar devam edicek diye bişey Yok son aylarda tekrar oluyormus zaten
Sila7166 Kelebegimmm benimde bi geciyo bi geliyo normalki bunlari dusunupte bosuna kendini uzme derim 😉
Kelebegimmm Seyyyma7 kaçıncı haftalarda oldu?baya ileri olmuşdur😐bende birtek göğüs hassasiyeti ve arabir gelen regl sancılarıvar
Seyyyma7 Kelebegimmm hayır canım benim 6. Haftamda basladı bulantım kasık ağrılarım vs , 10.haftam biterken hepsi geçti birden 😂
Kelebegimmm Mucizem00 çok teşekkür ederim🤗❤️🌹sizin bilginiz vardır bu konuda biley daha sorayım.düşük olduğunda ağrı ve kanmı olur sadece?
Mucizem00 Kelebegimmm Allah korusun bebegim böyle şeyleri düşünme lütfen kahve rengi kanama korkulacak türden olmuyor genelde kırmızı kanama korkulacak oluyor tabi kanama nasıl olursa olsun acilen doktora girmek lazım canım 🥰 rabbim korusun tabi
Kelebegimmm Seyyyma7 bulantıyı hiç çekemem😃Allah razı olsun yanıtladığınjz için çok teşekkür ederim❤️🤗🌹