nurdaneg0716 Rrukiye karından ultrason ise sol tarafta ise erkek diyorlar genelde ama pek de bilemiyorum gönlünüzden geçen olur inşallah 🙂
Rrukiye nurdaneg0716 Benim hep sağ kasım ağrıdı hep sağ tarafımda çocuk tabi hayırlı evlat olsun öneclikle sağlıklı olsun
nurdaneg0716 Rrukiye tabikide herşeyden önce sağlıklı olması benimde tutunma zamanı sol tarafım çok ağrırdi mesela ne olduğunu anlamazdim meğer gebelikte mis😄🙈 cinsiyeti bende daha bilmiyorum ama 🙂