Hasret3449 kız sana o mesajı attım ya aklıma geldi bı tansiyonumu olceyim dedim bı baktım 15/8 çıktı tansiyon hemen acile gittim sabah kan verdiğim için kan almadılar ama idrarda protein için baktılar bişey çıkmadı orda tansiyorum da 13/8 çıktı normal dediler eve geldim hala da baş ağrım devam ediyor