Mhsnogzby Pıhtılaşma testi vermiştim doktorum normal dedi sizce önemli mi bir tane heterozigot değerim var
Kasimpatii Mhsnogzby Mhsnogzby benim profilime bakın sonuçlarımız aynı bizde folat b12 vitamini gibi vitaminlerin sentezinde sorun var benim araştırdığım kadarıyla. Benimde daha önce 2 kimyasalım vardı bu testlere bağlıyordum ama pıhtılaşma sorunumuz yok benim de doktorum normal olduğunu söylüyor.
Mhsnogzby _biranneadayi aynı sonuç çıkıp farklı söyleyen var mı acaba diye sormuştum 2 kaybım var o yüzden
_biranneadayi Mhsnogzby Yok yok sen hiç kötü düşünme canım. İyiye odaklan İyi demişse inşallah iyidir❤️ Allah gönlüne göre versin
Kasimpatii Mhsnogzby vitaminlerinizi ölçtürün gebelik düşünüyorsanız folik asit kullanmayı bırakmayın bence ben öyle yapıyorum. Tabi doktorunuz daha iyi yönlendirir sizi.