bsr08 2 gündür yumurtalama devam ediyor dün pik gününü ve bir önceki günü değerlendirmiştik henüz çatlama olmadı sizce bugün ara verip çatlama gününü mü değerlendirelim yoksa bugünü mü hangisi daha doğru olur bugün de olursa 3 gün olmuş olacak