Kızlar selam ben gecen ay 10 kasımda adet oldum uygulamaya göre 10 aralıkta adet olmam gerekırdı fakat olmadı kendımce 2 gun gecıkme olunca test yapmıstım negatif cıktı bıdahada test yapmadım suan hala adet görmedım ama az once wcde peçeteyle sılınce cok hafıf hanı adet bıtımınde sıyahımsı leke olur ya ıcerde bırıken adet kanama döküntüsü oyle bı leke geldı cok hafıf derecede boyle bı durumda sızce gebelıkmı yoksa adet belırtısımı kafam karıstı