Fatmanurakbltttt Kızlar hamilelikte böbrek şişmesi olan varmı çok sancılı bişey doktorum arta arta doğuma kadar devam eder sonrada gider dayanman lazım dedi parol yiyebilirmişimsadece
Hamide_00 Fatmanurakbltttt arkadaşım bu hafta öyle şey yaşadı doktoru ameliyat olman lazım doğuma kdr daha da büyür sıkıntı olur sana bebeğe demiş bebek te düşebilir demiş ilaçlardan ameliyattan dolayı sürekli kontrol altına almışlar ameliyatını oldu sıkıntı olmayacağını söylemişler bebek için şu an iyiler çok şükür sizin ki farklı bi durum olabilir belki