dndn canim ben de 25+5 teyim gecenlerde hazir agda bantlariyla ayna yardimiyla kendim yaptim zor olmadi sadece aynayi tam karsina gelecek sekilde sabitlemen yeterli ben zorlanmadim kuafore gitmek istemiyorum cekiniyorum o yuzden is basa dustu ve basardim🤗