Az ya da çok gelmesinin hamileliğe etkisi var mı ? Az gelmesi kötü bir şey mi ? Tarlusal ile adet oldum bugün çok az gelmeye başladı sonra klomen ya da femara başlayacağım. Geçen ay çok gelmişti bu ay az geliyo gibi az gelmesi etkiler mi hamile kalmamı