Pamuk3419 ilkinde prima premium care kullandım sonra sleepy e geçtim iyiydi. Molfix çok pişik yaptı, baby me de emiciliği kötüydü 😇 ıslak mendil de sleepy kullandık genelde hep yenidoğanda😇
Bu sefer sleepy bionatural aldım yenidoğan bezi premium care fiyatı uçmuş 😬