Avent cam olanlarda ikili satılıyordu biri küçük biri büyük ben trendyoldan onu almıştım bebeğim 1.5 aylık ve işimi görüyor yeterli oldu. Biberon deyince insanların aklına niye sadece mama geliyor anlamadım. İki çocuğumda da hiç mama almadık sütüm var çok şükür olmayadabilirdi ama buzluga sağıp attığımız sütleri de biberonla içiriyoruz sonuçta. Bazen benim bi işim oluyor sütü sağıp biberona koyuyorum eşim içiriyor