zgeYcetrk hayır sabah ac karnına yapılıyor sabah aclıgı gereken bır tahlıl. Yanı sabah uyanınca hıc bırsey yıyıp ıcmeden sabah saat 10.00 dan once yapılan bir tahlıl.. Eger tıroıd ılacı kullanan kııs yaptırıyorsa bu tahlılı ilacı ıcmeden yaptırması lazım.. 14 yıllık tshla ugrasıom ben2012 de guatr amelıyatı oldum ama ılacı kullanmaya dewam.. Suan benımde 5.25 tshım gunluk 200 mg ılac kullanıom düşsün diye. Doktora görün sen muhakkak