duyguu11 12 haftalık hamileyim kontrolüme 1 hafta var. Sürekli çarpıntım var gibi hissediyorum nabzım hep 85 üstü. Hatta son ölçümlerim 99,85,87,101 Bu normal mi kalbim sürekli ağzımda atıyor sanki atışını hissediyorum ve nefes darlığı da yapıyor
Ayse0575 duyguu11 gebelikte nabız artar benimde hep 100 küsür çıkıyor, kan hacmi arttığı için. Nefes darlığını bilmiyorum doktorunuza sorabilirseniz sorun bi