Hasret72 Kızlar dün grip oldum. Dün hissettim hasta olduğumu Gecen çarşamba enfeksiyon baktırmıştım crp 14 çıkmıştı. Acaba ozaman ondan mı yükselmişti? Boğazım çok ağrıyor yutkunamıyorum burnum kapalı ne yapsam hızlı geçer :(
yeni_anne2 Hasret72 canim çok gecmis olsun doğal olarak sana sıcak suya limon sıkıp doğrayıp suyun içine at sabah aksam iç çok iyi gelmişti bana inşallah sana da iyi gelirr
Hasret72 yeni_anne2 Hamileliğin başında olmuştum o şekilde yapmıştım geçti bir hafta sürmüştü. Bu sefer boğazım çok ağrıyor
Hasret72 Girlmama Ben çok dikkat ettim. De dalgınlığıma geldi gece duş aldım sıcak bastı diue soğuk odada uyudum üşütüm, Sizde dikkat edin bebek etkileniyor. Ben çok üzülüyorum etkileniyor mu iyi mi diye
yeni_anne2 Hasret72 aynı şekilde yap canim hem doğall hem iyi geliyor çok ilaç kullanmaya şartlara kendini
Hasret72 Girlmama Evet bende aynı şekilde gece sıkıntı bastı sıcak ondan o kalktım duş aldım :* Sizde geçmiş olsun bu arada
Girlmama Hasret72 daha iyi hissediyorum ben mandalina suyu sık içine karabiber tuz onu iç sonra ayva elma ve portakal kabuğunun içine tarçın ve karanfil at kaynat bardağa limon sık ve bal ekle bir de sırtını ve boğazını vicsle kalın giyinip uyu cidden işe yarıyor sanada geçmiş olsunnn