Havva001 Bende Haziran ayında yaşadım böyle bir durum. Test yaptım 3-4 tane 2 adet sonradan çift çizgi oldu. Kn verdim kanda çıkmadı. İnsan ister istemez ümitleniyor. 20.gün doktora gideceğim sabah regl oldum hiçbir sebep yokken. Normalde düzenlidir. Hakkında hayırlısı olsun canım.