Banuuuu28 çok geçmiş olsun öncelikle. Düşük sebebiniz tiroidden miydi? Bunu sordunuzmu kesin bilgimi? Kesin veya değil yinede bu tarz şeyler yeni gebeye söylenmemesi gerekiyor doktor uyarınızı anlarım ama düşük? Bilmiyorum bana biraz kötü geldi tabiki niyetiniz kötü değildir amaç uyarmak burda bunun için varız tecrubelerimizi anlatmak için ama lütfen kötü şeyleri dan diye söylemeyelim herkeste farklı olabilir bu durum siz 5 de düşük yaşarsınız bazısı 10 da doğum yapar. Yanlış anlamayın lütfen bu tarz yorumlar görünce anne için çok üzülüyorum kendi kendini stres yapabilir,korkabilir,kötü enerji çekebilir,psikolojik olarak iyi hissetmeyebilir. Bunları düşünerek yazalım her birimiz 🌸 kendisi zaten ilaç kullanıyormuş doktora gidiyor o yüzden kötü şeylerden bahsetmeyelim umarım herşey çok iyi olur ❤️ her birimiz için ❤️