Arkadaşlar merhaba, benim 19. Haftada kanamam olmuştu. Şimdi 25+5 im. Dün yine oldu. Başka bi şehirdeydim , o yüzden orda bi doktora gittim. Ultrasonda plesanta grade 2 maturasyon olarak yazıyor. Kendi doktoruma ulaşamadım. O yüzden internetten baktım ve telaşlandım. Bu plesantanın yaşlanması demekmiş. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Çok panik oldum 🙁