kızlar paronayak oldum ya yarın tam 37 haftalık oluyoruz yatarken bi ıslaklık hissettim baktım iç çamaşırım ıslanmıştı 10 12 damla kadar değiştirdim kurulandım baktım 1 2 damla ıslanmış sonra takip edeyim dedim 2 3 damla kadar devam etti ama idrar mı kaçırıyorum amniyon sıvı mı anlayamıyorum 5 dakka arayla 1 2 damla ıslanıyot bir de çok çabuk kuruyo bi bakıyorum kurumuş bi bakıyorum ıslanmış töbe yaarabbimmm 🙂↕️