Elayf04 Kızlar 30haftaya girdikten sonra iştahım kapanmaya başladı şu an 34haftaşığım son 1hsftadır iyide kapandı iştahım günde 2defa zor yemek yiyorum hiç iştahım yok
Nesizade05 Elayf04 bende yarın 37 ye gircem bende de iştah kapanması var ama benimki stresten Doğum stresi bebek sağlıklı doğacak mı stresi canım hiçbişey yemek istemiyorum