Ceydaaas1 Ranni çok siddetliyse doktora gidin kanda açlık çıkarsa yatış yapıyorlar benim 4. Haftada başladı kokulardan tiksinidim bulantım çok oldu hastaneye gittim prilam diye hap verdiler akşam yatmadan içiyorum o biraz rahatlattı şükür
Tucedodis 7.haftadayım hersey burnuma kokuyor ya akan su bile kokar mı çok zorlanıyorum yeşil elma çubuk krakerle geçiyor günlerim :(