asyamomm Kizlar reglime 10 gün var ama hiç sabredemiyorum. Negatif çıkarsa da uzulucem ama yarın test alıp yapmak istiyorum çıkma ihtimali var mı acaba tecrübeli olan varsa marka da tavsiye ederseniz çok sevinirim 🥲🙏🏻
kubra-klc16 asyamomm 7 gün var adetime bugün erken gebelik testi yaptım silik çizgi cıktı çok ümitlendm bakalım 4 gün dahabkler kan veririm
Sedann asyamomm ben iki gebeliğimde de bir hafta önceden öğrenmiştim ama belli olmaz bu durum teste çıkmayan bazen kanda çıkıyor testler yanıltıcı olabiliyor çoğu zaman belirtiniz varsa eğer yapın
asyamomm Edosum 4 gün önce test yaptım erken gebelik testi ama reglime iki hafta vardi o negatif çıktı. Eczacı 6 güne kadar gösterir dedi emin olamadım tekrar yapmak istiyorum ama yine çıkmazsa diye de bekleyelim diyor eşim emin olamadım
Edosum asyamomm o zaman çıkmazda ben kızımda 10 gün vardı ogrendim Allah nasip ederse bunu 6 gün vardı ogrendim ins sağlıkla kalp atışınida duyarım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mom6535 kubra-klc16 insallah canım ama o kadar koyu pozitifler aldım sonra başıma yıkıldı bu sitede çok gördüm