richgirl10 Kızlar size bir sorum var. Benim haftaya şeker yüklemem var, kesinlikle karşı değilim ama galiba bir içecek içiriyorlarmış, ben aylardır kustuğum için bu içeceği içemem. Bu başka türlü yapılmıyor mu bu şeker olayı? Veya yaptırmak zorunda mıyız
ozgmom richgirl10 Benimde yarın sabah şeker yüklemesi olacak korkuyorum içeceği içtikten sonra kusarım diye 🙁
Zehra_ulgr3838 richgirl10 canım sekerli su veriyorlar onu iciyosun ama doktora şöyle sıkıntını ona göre bı çözüm bulsun doktor
Busrw richgirl10 şehir hastanesinde ise elmalı bir içecek veriyorlar o bildiğiniz meyveli soda gibi imiş onu isteyebilirsiniz
MerveeAa Benim içtiğimde çilekliydi gazoz gibi tadı kötü değil ama aç karnına ve sabahtan içildiği için aşırı kötü olmuştum ben hepsini bitirmek zorundasın ben tam hepsini içtim derken arkasına çıkardım doktorum başka bi gün kahvaltı yapıp gel tokluk hiç olmazsa öyle bakalım artık demişti
zeynopella Yaptırmak zorunda değilsiniz ben yaptırmamıştım doktorum açlık tokluk takibi yapsan yeterli demişti
asli_13 Özel hastanede yaptırcaksanız genelde meyveli soda gibi içecek veriyolar. Benimki çilekliydi tabi biraz fazla şekerli olduğu için sonlarına doğru hafif mide bulantısı yapıyor ama bence dayanabilirsiniz. Bende başından beri bulantı kusma reflü sıkıntısı yaşıyorum ama içebildim kusmadım