6sı bir de 12lisi oluyormuş sanırım bizim doktorumuz 12lisini istemişti sonucun çıkması daha uzun sürüyor 1 ayı bulmuştu. Biz İzmir’de özel laboratuvara kendimiz gidip kan vermiştik zaten özel hastanelerde onlara gönderiyormuş. Daha uyguna yaptırmıştık