Rabia06 bizde 32+6 yız.. aynı şekilde sol tarafa toplanıyor hep.. hem migdeye hemde göğsüme baskı var kalbim sıkışıyormuş gibi nefes alamıyorum ve bende soluma yatamıyorum asla sanki kaburgam kalbimi delicek gibi batıyo.. doktorum büyüdükçe bebeğin sıkıştırıp baskı yapması çok normal o tarafına yatma dedi.. birde doktorumun dediği bebegin bir tarafa toplanıp hatta bazen sertleşmesi vucudun kendini doğuma hazırlamasıymış.. Şimdiden böyle daha da büyüdüklerinde napıcaz hiç bilmiyorum..