seyma0661 Merhaba annişler ve anniş adayları. Bamgido yada başka marka farketmeksizin anne yanı ahşap beşikten kullanan var mı? İçindeki yatağı yeterli oluyor mu yoksa sadece beşik alıp yatağı uyku setini ayrı mı almak mantıklı?
Firdevs192 seyma0661 yerinde olsam ahşap beşik asla almam. Ben aldım çok pişman oldum sürekli gıcır gıcır sinirlerimi bozdu
biranne_birbebek edaaaa12 ayy öyle mi ben bugün bir beşiğini inceledim ama trendyol yorumlarının montajda zorlandıkları yönündeydi. Yaparız elbette bir şekilde ama emin olmadığım için şu anlık almadım. Biraz daha araştırayım dedim. Lütfen söyleyin garanti belgesine doğru kurulum videosu karekodunu koysunlar. Herkes bundan muzdarip 😅
Firdevs192 seyma0661 ilk kızımda bende sevmiyordum park beşiği o yüzden ahşap aldım çok güzel görünüyor diye. Ama bin pişman oldum şimdiki hamileliğimde aldığım ilk şey park beşik oldu.