Bademim kansızlıkta sınırdayım ama doktorum sorun yaratacak bir şey olmadığını söyledi. Bebişler büyüdükçe diyaframa yer kalmıyor. Nefes nefese kalmamız o yüzden. Yorgunlukta baktığında minicik bir canlıya ev sahipliği yapıyoruz. Normal bence. Her hafta doktora gidiyorum. Bir aksilik olsa mutlaka görürdü. İçin rahat olsun. Hamişlik böyle bir şey 😊🤰