Safiye12 Kızlar doğum tarihi verdi mi doktorunuz benim sezeryan 23 kasıma gün verdi sizde nasıl durumlar
Elifcahhnnnn Safiye12 aralık mı demek istedin birde sezeryan olduğu halde 40 haftayı iyi beklemiş maşallah bazı doktorlar bekletmiyo çünkü
Eliftb Safiye12 39+3 benim oğlanın gelesi yok kanalda ama gelmeyi düşünmüyor gibi normal doğum planladık doktorumla beklemedeyiz ne zaman gelirse artık 🤭😊