Bsk_alya Benimde tutmadı Çin takvimine göre erkek ama 13. Hafta da kız olduğunu söyledi doktor bende hala erkek hissediyorum ama bir sonraki kontrolde emin misiniz diye tekrar sorcam😅
Bsk_alya Semauzun evet ya sürekli karşıma çıkıyor benimde bizde yaptık cinsiyet partisini ama hala içimde erkek hissi var 😅 hayırlısı bakalım bu hafta teyit edicez
Burnosunn_annesi Semauzun benim de ilk gebeliğimdi doğru çıktı bunda da erkek gösteriyor ama kan yenilemedi kız diyor ya da keseye göre bazen kız ya da erkek oluyor 😅😅 benim de ikinci gebelik çok heyecanlı 🥰
Songulsevk ibcmom benim regl 20 eylül ama ben 6 ekimde tek ilişkide hamile kaldım bu yüzden hamile kaldığım ay ekim😂
Semauzun ibcmom aaaa sen şu an 26 yaşındasın…. Girdin 26 evet kızzzz gösteriyor ben yaşı 25 olarak baktım 😅
Songulsevk Semauzun evet kuzum ağustosta olsa eylülde olsa ikiside kız gösteriyor gebe kaldığı tarih tutmuş garanti😂