BebegimVeBenn_ Hanımlar merhaba kahramanmaraşta yaşıyorum Kadın dogum hastanesi ve devlet hastanesine gittm fakat kan tahlili yapıp gebeliğe bakmıyorlar nasıl baktırabilirim saglık ocagı uzak hastane daha yakın acile gittim ama bakmadılar
bebekananas BebegimVeBenn_ şey yap belim çok ağrıyor de gebelik var mı derse bilmiyorum de beta almadan yapamazlar gebelik için geldiğini söyleme
aslaninannesi7 BebegimVeBenn_ düştüm kafamı vurdum de hastaneye git onlar mr falan sokmak isterler sende hamilelikten şüpheleniyorum de ama kafanı sert vurduğunu söyle o zaman bakıyorlar kendimden biliyorum.
Eda42_ BebegimVeBenn_ Bende bunu anlamıyorum ne saçma alacakları kan sonuçta midem bulanıyor başım dönüyor kasıklarım ağrıyor dee eğer yine almazlar hamilelik varsa eğer çocuğuma birşey olursa sizi sağlık bakanlığına şikayet ederim dee alırlar yaa seve seve yaa işte 😅😅🤭🤭
Aysenur_6101 BebegimVeBenn_ işlerine geldiği gibi sen tekrar git şansını dene baktın aynı doktor ona girme başkasına git vardiya değişimi vardır ya da muhakkak dinlenmede olıyordur ben sağlık çalışanıyım kaç kere acile baktırmak için gelen kişilerden kan aldım ve bende baktırdım bazen sinir oluyorum ya bir kannne olacak yani onun için bir kan ama senin için en büyük sevincin hiç empati kurmuyorlar
BebegimVeBenn_ bebekananas aynısını söyledim belim çok agrıyor dedim gebelik varmı dedi bende bilmiyorum dedim bakmadılar ama maalesef
BebegimVeBenn_ Eda42_ ya gerçekten bu sistemi bende anlamıyorum burada sadece hamilelere bakıyoruz diyorlar e sen kanı almadan ne bileyim ben hamile oldugumu sonuçta hamilelik şüphesiyle gidiyoruz
hamcokelek33 İçtiğim suyu değiştirdim çeşme suyuna geçtim kusuyorum enfeksiyon olabilir de😂 gebelik şüphesi var mı diye onlar sormadan bilmiyorum olabilir de,kesin bakarlar
hamcokelek33 Aslında daha ben ünide öğrenciyken ishal yüzünden iki kere acile gittim hatta o zaman bhcg baktılar diye doktora kızmıştım benim şüphem yok nüye inanmıyoraunuz dedim diye. Sonra tıpçı bir arkadaşım demişti ki hamile olduğunu bilmeyen bissürü insan oluyor tedbir amaçlı bhcg bakıyorlar demişti. Şimdi bakmamaları çok enteresan
Eda42_ BebegimVeBenn_ Gerçekten çok saçma siz ısrar edin dediğim gibi sağlık bakanlığı şikayete kadar gider diye söyleyin elin Suriyeli bakıp da böyle şeylere çok sinir oluyorum neyse inşallah güzel haberler verirsin
bengonca Hastane acilleri yalnızca acil müdahale için var. O yüzden böyle yapıyorlar, gündüz sağlık ocağında baktırın en iyisi,
BebegimVeBenn_ Aysenur_6101 kesinlikle öyle orası sonuçta hastane ve insanlar güzel haberler duymak için gidiyor bilmiyorum neden böyle yapıyorlar