Sila7166 kardeşim gerçekten ihtiyacı olan birisine yardım etmeni çok isterim. Profile bakarsanız yorumlarında eşinin öğretmen olduğunu özel hastaneye gittiğini doğum ücretini bile yazmış. Nasıl durumum yok diyebiliyorsunuz ya öğretmen maaşı alıpta insanlar asgari ücretle geçiniyor kendinize gelin yaa insanların duygularıyla oynamayın!!!!