Edanurylm Ben de 1 hafta sürdüm ,kaşıntı hat safadaydı,sonra sürdüğüm yerler isilik oldu,sonra oralar alev gibi yandı,hafif ateşim çıktı .Kolestaz ,sarılık vs sandık .Ama bebe yağı çıktı.doktora gidin karaciğer ve safrakesenize bakarlar tahlillerle.Eğer temiz çıkarsa yağdan olabilir.Sürmeyin bir süre gözlemleyin