Birgün burda doğum hikayemi yazacağımı hayal etmiştim ama benim yaramaz oğlum erkenden gelmek istedi.34+6 günlükken pazar günü sabah nişanımın gelmesiyle uyandım.Normalde çok aktif ve sıkıntısız bir hamilelik geçirdim keyfi olarakta 32.haftada izne ayrılmıştım.O hafta hastane çantamı ve giysilerini hazırladım ama odasını hazırlama vaktim olmamıştı eşimi bekliyordum ağır oldukları için.Hazırlık yapacağım gün dediğim gibi nişanım geldi doktorumu aradım ve hastaneye gitmemi söyledi.Hastaneye gittiğimde nstde sancılarım çıkıyordu hemen ciğer geliştirici ve kasılma önleyici ilaç başladılar ve tutabildikleri kadar içeride tutacaklarını söylediler.Ancak sancılarım geçmeyince doktorum açıklık muayenesi yaptığında 3cm açıklığım olduğunu gördü.Doğuma dair her belirtim vardı bende beklemek istedim bebeğim iyiydi en azından ciğer geliştiricinin diğer dozunu vurulmak istiyordum.Ama evdeki hesap çok çarşıya uymadı ben üç gün boyunca deli gibi sancı çektim nstlerim doğum sancısı diye bağırıyordu bende kıvranıyordum ama açıklığım 3 gün boyunca 4cmde kaldı.Bebeğim 24.haftadan beri baş aşağıydı ama bir türlü açılmam olmuyordu aksi gibi kanamamda başlamıştı.Doktorum beni böyle asla eve gönderemeyeceğini açılmamın olmadığını her an acil sezeryana alabiliriz çünkü bu sancıyla çoktan doğurmam gerektiğini söyledi.İstersen bebeği alalım ama küvez ihtimalinide unutma artık ilaçta veremem maksimum doza ulaştın diyordu ve ben üç gündür ne olur ne olmaz diye hep açtım artık gücüm tükenmişti ve bebeğiminde hareketleri çok yavaşlamıştı riske atmak artık istemedim ve sezeryanı kabul ettim.Üç gün doğum sancısından sonra iyicr bitik düşmüştüm ama kendimde sağlık personeli olduğumdan ameliyattan çok korkuyordum ameliyathaneye çıktım şansıma tanıdığım personel arkadaşlarıma denk geldim spinalim yapıldı ama bebeğimin kafası sıkışmıştı 3 4 defa bastırmalarına rağmen gelmedi ve kesimi büyüttüler.Normal doğum diye diretsem bebeğime birşey olabilirmiş o zaman görmüş oldum.Çok şükür bebeğim kilosu iyi ve solunum sıkıntısı olmadan doğdu ve küveze alınmadı.Şuan yanımda ve birbirimize alışmaya çalışıyoruz.