MerveKoseoglu07 Kızlar bugün 4. Hafta bitti ve bizim bebiş sabah 7den beri uyumuyor. Normalde yenidoganlar çok uyur bizimki bugün iflahimizi kuruttu. Keyifsiz, mizirdanip duruyor agliyor, sadece emmek istiyor. Acaba büyüme atağı mi, yaşayan var mı?