iremarsln37 Lolli benimde böyleydi. 1070 çıkmıştı beta. Fakat adetim gecikmişti iki üç gün. Tebrikleerr
Sept2409 Hayırlı olsun bu testlerde daha silikle adetime 1 hafta kala kan vermiştim 78 betayla öğrendim kızımı şimdi 36+5 ile doğmasını bekliyorum inşallah siz de sağlıkla geçirirsiniz 🫂💖
Lolli Sept2409 inşallah 🥹🥹 iki kez kimyasal bir kez dış gebelik geçirdim kan vermeye bile korkuyorum. Bu silik şekilde betam ne kadar gelebilir sizce
Sept2409 Lolli yani betayı bilemem ama ben o çizgiyle 5den yüksek gördüysem sizin de en az bir 300ü var gibi
iremarsln37 Lolli 4+larda test ile öğrendim 3krre kan verdim toplam. 7 haftalikken hem kese hem bebek kalp atışı vs herşeyi gördüm. 5 haftada gitmiştim görünmemisti 7.haftada da vajinal bakıldı göbek bolgemde kilo olduğu için görünmeme ihtimali var diye
Sept2409 Lolli hakkınızda hayırlısı olsun inşallah siz yine de bir kan verin korkmayın sağlıkla gelsin minik 💖